Moter, motbakke, mat og mascara

mandag 30. november 2009

Jeg vet svært lite om dette. Jo, jeg har skjønt det, at det snart er flere bloggere i landet enn det er nordmenn, men jeg har visst lite om denne delen av internett-verdenen.

Den lille måneden jeg selv har blogget en gang i døgnet eller så her på ht.no, har jeg innimellom kikket litt rundt på blogger her og der, og har oppdaget at det blogges om alt mellom himmel og jord og litt til; fra utredninger og sterke meninger om politikk, livssyn og forskning til det ytterst personlige og private. Ungdom blogger gjerne om seg selv og sitt liv, om moter, kjærlighet og mat.

Det er en sånn blogg jeg fikk epost om i går.  Jeg fikk den fra Marion Michelle Myhre Torstad i Harstad. Hun presenterer seg slik:

Jeg blogger store deler av tiden min for å få delt mine meninger og mine livssyn med andre.
Skjuler ingenting.

De seneste månedene har Marion Michelle skrevet om det å være håpløs romantiker, om fødselsdepresjon, om den perfekte verden, om sjokoladekake, om muffins, om mascara, om hårfarging og om klær. Og om Nordlændingen, restauranten i Harstad som i forrige uke ble utsatt for den nådeløse mesterkokken Eyvind Hellstrøm på TV3. Det var derfor Marion Michelle skrev til meg, for å fortelle at hun på bloggen sin har laget en restaurantanmeldelse. Hun var ikke utpreget begeistret for det hun fikk å spise, skriver hun. Les mer her!

ht.no har planer om å samle en liste over blogger i harstadregionen. Har du blogg selv du vil markedsføre, eller kjenner du til blogger det kan være verdt å nevne, så kontakt meg – via kommentarfeltet under her eller per epost til bmi@ht.no

BLOGGER: Marion Michelle Myhre

4 kommentar to “Moter, motbakke, mat og mascara”

  1. Line og Linda Says:

    Hei. Vi er to jenter fra Harstad som er på reise i den store verden. Destinasjon : New Zealand. Her er blggene våre om hva vi egentli gjør på den andre siden av jorda.

    http://www.newzealandlivet.blogspot.com
    http://www.lindammadsen.wordpress.com


Legg igjen en kommentar

